Gdy odbierasz samochód
Samochód przekazujemy Tobie po wcześniejszym, dokładnym sprawdzeniu jego stanu technicznego oraz czystości. Naszym priorytetem jest Twoje bezpieczeństwo! Dlatego dokładamy wszelkich starań, aby nasze pojazdy spełniły Twoje oczekiwania i były zawsze dostosowane do warunków panujących na drodze.
Dlatego otrzymujesz od nas samochód, który:
- jest czysty, co przekłada się na komfort jazdy
- jest sprawny technicznie, dzięki czemu jazda jest bezpieczniejsza
- ma pełny zbiornik paliwa, jest od razu gotowy do jazdy na długich trasach
- posiada kompletne wyposażenie: komplet kluczyków, dowód rejestracyjny, potwierdzenie zawarcia polisy OC, a także protokół wydania
Będziemy wdzięczni za zwrot pojazdu w takim samym stanie, w jakim go otrzymałeś. Dzięki temu kolejny użytkownik otrzyma go w równie doskonałym stanie. Jesteśmy również gotowi wziąć na siebie dodatkowe prace, jak końcowe mycie lub tankowanie samochodu. Wszelkie szczegóły dotyczące dodatkowych usług i wyjątków od tej reguły znajdziesz w umowie i regulaminie wypożyczalni samochodów Kaizen Rent.
Kiedy możesz złożyć reklamację?
Reklamację możesz złożyć zawsze, szczególnie kiedy otrzymany samochód nie spełnia warunków umowy. Dotyczy to między innymi czystości auta, jego stanu technicznego i wyposażenia. Możesz zgłaszać sytuacje, w których zbiornik paliwa nie jest pełny, brakuje płynu do spryskiwacza lub dokumentów.
Reklamację w Kaizen Rent możesz złożyć na kilka sposobów:
- e-mailowo. W tym celu skorzystaj z naszego adresu e-mail reklamacje@kaizenrent.pl
- za pośrednictwem formularza, który znajduje się u dołu strony
- listownie. Napisz do nas i wyślij pismo na adres: Kaizen Rent S.A., Dział Reklamacji, ul. gen. Józefa Bema 8, 59-300 Lubin
Dokumenty i informacje niezbędne do szybkiego rozpatrzenia reklamacji
Rozpatrujemy reklamację najszybciej, jak to jest możliwe. Możesz nam w tym pomóc i już na etapie składania, podać nam kluczowe informacje. To znacznie przyspieszy cały proces weryfikacji i udzielenia Tobie odpowiedzi.
Składasz reklamację mailowo lub pisemnie? Prosimy:
- podaj swoje imię i nazwisko
- wskaż numer rezerwacji lub numer umowy ramowej
- w przypadku reklamacji dotyczącej faktury podaj również jej numer
- przydatny będzie dla nas również numer rejestracyjny wypożyczonego samochodu
- jeśli posiadasz zdjęcia – dołącz je również do przesyłanej wiadomości
Składasz reklamację za pomocą formularza? Wtedy:
- wypełnij wszystkie pola formularza
- załącz posiadane zdjęcia lub dokumenty
Bardzo nam zależy na rozpatrzeniu każdej reklamacji w jak najkrótszym czasie. Uzależnione jest to zarówno od naszej szybkości działania, ale też kompletu dostarczonych przez Ciebie informacji. Zbieramy wszystkie istotne dane. Wtedy reklamacja zostaje przez nas rozpatrzona najpóźniej po 14. dniach od daty zgłoszenia reklamacji. Dokładamy jednak wszelkich starań, aby ten czas był zdecydowanie krótszy.
Czas zgłoszenia reklamacji – skontaktuj się z nami jak najszybciej!
To bardzo ważne, aby reklamacja została zgłoszona możliwie jak najszybciej. Jeśli dostrzeżesz jakiekolwiek nieprawidłowości, od razu skontaktuj się z naszą firmą. Może się zdarzyć, że nie będziesz obecny przy zwrocie pojazdu. W takim przypadku otrzymasz od nas protokół odbioru. Masz prawo zgłosić do niego zastrzeżenia w terminie do 3 dni roboczych.
Co w przypadku, gdy nasz kierowca już odjechał, a dopiero wtedy zostały dostrzeżone uszkodzenia, których nie ma w protokole? Skontaktuj się z nami! Zrób też zdjęcia dostrzeżonych uszkodzeń i prześlij je do nas na adres reklamacje@kaizenrent.pl. Jest to istotne, ponieważ będzie to podstawą do odnotowania uszkodzenia i uwzględnienia tego faktu podczas zwrotu pojazdu.
Stawiamy na przejrzyste warunki współpracy!
Naszych klientów traktujemy zawsze po partnersku. Chcemy, aby na każdym etapie korzystania z naszych samochodów czuli się komfortowo i bezpiecznie. Czasami jednak może się zdarzyć sytuacja, w której pojawią się nieprawidłowości. Zgłaszaj je do nas w możliwie najkrótszym czasie, dodając kluczowe informacje i dokumenty. Dzięki temu będziemy w stanie szybko oraz z korzyścią dla Ciebie rozpatrzyć Twoją reklamację.
Masz pytania dotyczące składania reklamacji? Wypożyczasz pierwszy raz i chciałbyś znać więcej szczegółów? Zapraszamy do kontaktu z naszymi konsultantami. Możesz to zrobić telefonicznie, e-mailowo lub przez formularz kontaktowy.
Skontaktuj się z nami!